009 : Siapa Gadis Tomato Sebenarnya?? | MrPetak.Com

Website/Blog :  http://www.ciktom.com/ 

Owner : Cik Tom<--Klik untuk kenali lebih lanjut..

Tag line :  Gadis Tomato

Since :   15 Julai 2010

Introduction :   

Personal, Tips, Tutorial & Blogging

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Assalamualaikum...
Hari ni Mp saje mengGoogle nak cari tip2 berblog ni.. tetibe Mp terjumpe satu blog yang buat Mp tertarik sangat2.. Mp baca "Cik Tom , Gadis Tomato" wow.. name yang wat Mp suke sgt2.. yang paling best sebab tips nya jelas.. lagi satu kemas.. fuh tak rugi singgah kat blog Cik Tom ni..


Kalau kawan2 nak tahu siapakah Gadis Tomato tu.. Jom singgah kat blog dia.. ;)


cik tom punye banner


<< Banner Cik Tom









P/s : Mr.Petak nak tahu nape Cik Tom ni suka buah tomato.. Mungkin Cik Tom suka makan tomato kot?.. sape boleh jawab .. hehehe... :)

Jangan Lupe Follow ye :) sebagai tanda sokongan :) Singgah-singgah la selalu ye TQ!

Doa Murah Rezeki

‎[Doa mohon murah rezeki]
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
AMIN ~

FREE WORLDWIDE SHIPPING

BUY ONLINE - PICK UP AT STORE

ONLINE BOOKING SERVICE