023 : Art Light Painting Photography Aizuddin Akhsan World Class |MrPetak.Com



Name:   Mohd Aizuddin Md Akhsan

Email Address: aizuddinakhsan@yahoo.com
                            lightingpaint@yahoo.com


Website / Blog (URL): http://lightpainting86.blogspot.com/ 

Phone Number :  +6017-7997179

Category : Other


Country : Malaysia

Intro :

Saya Mempunyai minat dalam bidang photografi malam dan juga lukisan cahaya (Light Painting) sebagai hobi & minat kepada seni. Saya juga selalu buat Outing FREE light painting basic dan outing Class berbayar. Lukisan cahaya saya banyak kepada Doodle, Portrait & Half Dome light painting. 


Tag Line : 'I am Light Painter'

Since :  (kene tanye ye ) hehe


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Assalamualaikum...


Kawan-kawan blogger n seluruh dunia... Blog Pilihan MrPetak hari ini ialah BLOG Lukisan Cahaya dari Artis berbakat besar  Aizuddin  Akhsan. Namanya memang tak asing lagi di Malaysia kerana gambar-gambar cahayanya yang mendapat perhatian ramai dan di iktiraf dunia. Petak kagum dengan hasil karya Aizuddin.. Memang TErbaik la.. Kalau kawan2 nak belajar tentang bagaimana nak menghasilkan gambar yang hebat ni boleh la call terus dengan tuan punya badan ye hehe

L i g h t P a i n t i n g P h o t o g r a p h y
Aizuddin Akhsan


Lighting Paint, http://lightingpaint.blogspot.com/



Kawan-kawan mesti nak tahu apakah Graffiti Light kan ?... ni ada artikel sikit petak copy N Paste dari blog Aizuddin :) hehe..
Apakah Graffiti Light?
Cahaya grafiti (juga dipanggil tulisan ringan, lukisan cahaya, dan seni cahaya) fotografi pendedahan yang panjang menggunakan lampu untuk mencipta objek dan menambah kesan ke dalam gambar yang tidak sebenarnya terdapat dalam kehidupan sebenar. Tidak seperti graffiti tradisional, grafiti cahaya tidak melibatkan vandalisme kerana ia hanyalah lampu dalam long exposure camera.






P/s : Teringin nak belajar lukisan bercahaya ni.. :yess

Doa Murah Rezeki

‎[Doa mohon murah rezeki]
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
AMIN ~

FREE WORLDWIDE SHIPPING

BUY ONLINE - PICK UP AT STORE

ONLINE BOOKING SERVICE