SALE : Putih seawal 5 hari dengan Glutathione 20000mg




Name: Lyn

Email Address: qistina_balqis07@yahoo.com

Website / Blog (URL): qistina-cantiq.blogspot.com

Phone Number : 019-2964522

Category : Sale

Region :  Kuala Lumpur

Intro :

Putih seawal 5 hari dengan Superwhite Glutathione 20000mg, Nak gebu, anjal dan tegang dengan Pure hydrolized collagen ( Platinium series ), Nak licin, cantik, gebu, mulus dan halus dengan Norefal placenta oil + vitamin C. Harga sehebat kualiti. Dijamin tak rugi membeli.

Tag Line : Helo....nak cari apa ?

Since :  Nov 2010

Price : Kene tanya tuan punya badan la ye :) hehe


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

Assalamualaikum kawan-kawan seluruh dunia..
MrPetak dengan rase rendah diri nak perkenalkan produk yang sungguh luar biasa.. dijual  oleh Cik Lyn. Oleh kerana MrPetak ni x pandai bab2 kecantikkan ni ..Tetapi kalau nak tahu lebih lanjut tentang produk ni bolehlah hubungi terus Cik Lyn ye :)  

Jangan Lupe Follow & Tinggalkan Comment ~~

Doa Murah Rezeki

‎[Doa mohon murah rezeki]
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
AMIN ~

FREE WORLDWIDE SHIPPING

BUY ONLINE - PICK UP AT STORE

ONLINE BOOKING SERVICE