022 : Kedai Kopi Kimi Jamai | Sembang2 Ape Saje!! | MrPetak.Com



Name: Mohamad Hakimi bin Abdul Jamai

Email Address: kimikimijamai@yahoo.com

Website / Blog (URL): http://kimijamai.blogspot.com

Phone Number : -

Category Other

Intro :

Blog aku ni tempat kita sembang2 mcm kat kedai kopi.hehe..

Tag Line : Kedai Kopi Kimi

Since :  (kene tanye kimi ye ) hehe


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


 Assalamualaikum kawan2..

Jeng-jeng.. Review hari ni ialah sebuah kedai kopi di Blog!..  hehe..  Kedai Kopi ni diberi nama  Kedai Kopi Kimi Jamai .. wow.. petak tertarik dengan blog ni sebab setiap entri yang kimi post mesti ada diselitkan kartun berdialog seperti dibawah ni... 

Kalau kawan2 nak tahu lebih lanjut tentang kedai kopi  ni boleh la singgah minum di sana.. petak belanja... hehe.. leh sembang2 dengan kimi..

Lagi satu kimi ni salah seorang ahli kumpulan  ABCAisKacang  Kalau nak dengar >KLIK SINI < banyak lagu-lagu yang kumpulan ni nyanyikan.. memang terbaik la..


P/s :  Petak suka minum kopi radix.. fuh sedap.. hehe


Doa Murah Rezeki

‎[Doa mohon murah rezeki]
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
AMIN ~

FREE WORLDWIDE SHIPPING

BUY ONLINE - PICK UP AT STORE

ONLINE BOOKING SERVICE