001 : THE MIRACLE OF PREMIUM BEAUTIFUL | mrpetak.com



edit pic.png


Name: Salwati Binti Sapei

Email Address: sallywati0302@gmail.com

Website / Blog (URL): http://prettywatie.blogspot.
com

Phone Number : 013-7026873

Category : Other

Region : Johor 

Intro:

Biz cums Personal blog ini direka khas kepoada sesiapa yang berminat memiliki "The Magical Corset" PREMIUM BEAUTIFUL sambil berhasrat menjana pendapatan sampingan sehingga boleh mencecah 5-6 angka sebulan disamping "rewards" yang memang super duper hebat. Hubungi Saya segera untuk keterangan lanjut.

Tag Line : 

KESIHATAN, KECANTIKAN, KEYAKINAN & KEMEWAHAN, HANYA DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL.

Since : Februari 2012



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Pesanan Mr.Petak
Jika kawan-kawan perlukan kesihatan dan kecantikan boleh la singgah di Blog ini ye..  Banyak info tentang dunia kecantikan.. Terbaik!~

Jangan Lupe Follow ye :) sebagai tanda sokongan :) Singgah-singgah la selalu ye TQ!

Doa Murah Rezeki

‎[Doa mohon murah rezeki]
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
AMIN ~

FREE WORLDWIDE SHIPPING

BUY ONLINE - PICK UP AT STORE

ONLINE BOOKING SERVICE