CONTEST : NIKON GIVEAWAY By Ieqah Blog Gajah



Assalamualaikum, petak ari ni terjumpe satu contest yang agak menarik, jadi petak nak join same memeriahkan contest ni. Kalau kawan2 nak join boleh... Klik je kat banner atas tu ye.. :)..

 Saya join Nikon GiveAway by Ieqah Blog Gajah kerana ... Saya bahasakan saya petak ye.. petak join GA ni sebab nak tambah ramai kawan selain dapat Mini Nikon yang cute tue.. petak sebenarnya nak sangat memiliki kamera Nikon DSLR. Dulu kamera pertama petak Nikon Digital tp roomate boleh pulak terbuang kamera tue dengan sampah2. dia ingat plastik tue sampah (rajin pulak nak buang sampah ari tu) .. Tapi sekarang petak target nak beli Nikon DSLR tue.. Sebab byk membantu untuk dapatkan gambar yg jelas. Skarng petak kat opis gune Nikon D3100 normal basic shj.. tp kalau dapat yang D90 memang terbaik..

Oklah itu sahaja cerita petak.  Harap dapat la menang. hehe.. (dah lewat masuk ni)..

P/s : Termimpi nak gantung Mini Nikon tue kat kunci kereta.. wah tk sabarnye.. hehe


Doa Murah Rezeki

‎[Doa mohon murah rezeki]
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
AMIN ~

FREE WORLDWIDE SHIPPING

BUY ONLINE - PICK UP AT STORE

ONLINE BOOKING SERVICE